Samansette tekstar
Å arbeide med tekst er ikkje lenger berre å skrive ord på ord. Mogelegheita for å utvide tekstomgrepet til enkelt å kombinere bilde og lyd vert meir og meir tydeleg og meir og meir aktuelt. Læreplanen LK06 gir klare føringar; som kunnskapsmål. Elevar gir klare uttrykk for ynskje om korleis ei inspirerande undervisning gir meirverdi i læringa; digitale verktøy som ny pedagogisk arbeidsmåte.
Gjennom eksempelvis Google dokumenter kan elevar samarbeide om tekst i samtid så lenge ”skrivarane” er på nett. Dette fører til ein kollektiv skriveprosess, der ein kan kommentere og respondere undervegs i skrivinga. Her ligg det stor læring, trur eg, det vert viktig å produsere eit produkt som gir meining for medelevar og endre.
Å arbeide med tekst er ikkje lenger berre å skrive ord på ord. Mogelegheita for å utvide tekstomgrepet til enkelt å kombinere bilde og lyd vert meir og meir tydeleg og meir og meir aktuelt. Læreplanen LK06 gir klare føringar; som kunnskapsmål. Elevar gir klare uttrykk for ynskje om korleis ei inspirerande undervisning gir meirverdi i læringa; digitale verktøy som ny pedagogisk arbeidsmåte.
Gjennom eksempelvis Google dokumenter kan elevar samarbeide om tekst i samtid så lenge ”skrivarane” er på nett. Dette fører til ein kollektiv skriveprosess, der ein kan kommentere og respondere undervegs i skrivinga. Her ligg det stor læring, trur eg, det vert viktig å produsere eit produkt som gir meining for medelevar og endre.
Innhald i tekst og rettskriving vert viktige faktorar. Det finns oppgåver for ”alle”, kvar kan verte meister på eit felt gjennom tekst, bilde og lenkjer, og ein kan publisere teksten på Internett. Dette kan gje elevane større motivasjon å skrive med og for jamaldrande mottakarar enn for eksempelvis lærar. Eit flott verktøy som sjølv lærarar med variable digitale kunnskapar kan ta i bruk.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar